Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Diario de una diseñadora
21 novembre 2006

Petits petits

Sont mes dernier ouvrages:

Des coussins petits petits qui s'envolèrent chez vous...

DSC00243DSC00239

Une miniature pour décorer ma travailleuse (J'ai oublié de y mettre un ruban, je cherche une solution):

DSC00241DSC00242

et, aujourd'hui, j'ai reçu des grilles de craftcorner,achetés il y a !4 jours seulement! de saison, très très jolis:

DSC00247

Et maintenant, pas d'envie pour ma Winter pal, pas d'envie pour ma Swell pal...

Publicité
Publicité
Commentaires
C
le petit coeur est sublime !
R
Ces petites choses sont mignonnes et puis au moins elles permettent de faire plaisir à davantage d'amies. Bonne continuation.
L
Gràcies pel comentari que has deixat al meu blog, així he pogut descobrir el teu. Estic contenta que t'agradi el quilt, és el que més m'agrada de tots els que he fet :)<br /> M'he passejat per aquí. Tens 5 fills preciosos!!!! Com t'ho fas perquè et quedi temps per fer tantes coses?<br /> Abans feia molt punt de creu però ara m'he passat al patchwork però cada vegada que veig les coses que feu les "puntocruceres" m'agafen ganes de tornar-hi.<br /> Seguiré llegint-te i així, de pas, practicaré el meu francès que llegit es molt bó pero parlat és patètic. <br /> Un petó
C
C'est ravissant!
@
Ah dis donc, c'est la folie broderies chez toi! Bravo quelle patience!!!!!! C'est ebau!! ;-)
Diario de una diseñadora
Publicité
Newsletter
Archives
Derniers commentaires
Diario de una diseñadora
Publicité