Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Diario de una diseñadora
29 mai 2008

50 hexágonos

Llevo cosidos para mi quilt de sofá. El diseño final será parecido a este:

IMGP1180IMGP1181

Los hexágonos están cosidos a mano (Creo que no puede hacerse a máquina) pero el resto (Bandas,cuadrados y márgenes) lo coseré a màquina.

Y como se me acaba el cosido manual, he empezado un nuevo, laborioso y MUY LARGO proyecto, a saber, un Dear Jane

(Continuará en otro artículo)

Je suis en train de finir le couture a la main des hexagones pour mon quilt bleu, alors, j'ai commençe un nouveau projecte: Le Dear Jane

Publicité
Publicité
Commentaires
A
Tens raó. Hi ha moltes coses que no diuen res. Potser el que més em va agradar va ser la part de ganxet i jo no en sé. La part de punt de creu no em va dir res i moltes coses atreuen més per la foto que no pas pel que són.
L
els hexagons, com tot el que he vist fins ara teu, PERFECTE!!! un dia ens veiem i t'ensenyo a cosirlos a màquina ;-)<br /> <br /> El Dear Jane una feina molt bonica, que no vol presses, la faràs amb robes de reproducció??
A
T'està quedant molt bonic. M'agrada molt la idea.<br /> El Dear Jane és impressionant però no m'atreveria doncs té moltíssima feina.
A
El mini quilt t'està quedant preciós ... estic veien una febre per el Dear Jane, però no m'estranye, es un disseny preciós....<br /> <br /> B7S, Agus
L
Doncs, Noèlia de http://mastelitas.blogspot.com/ fa uns dies va començar a fer-ne i té un post molt interessant. Referent a la mida també els he començat a fer de 5".
Diario de una diseñadora
Publicité
Newsletter
Archives
Derniers commentaires
Diario de una diseñadora
Publicité