Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Diario de una diseñadora
8 juin 2008

Acolchar /Matelasser

IMGP1303

Mientras esperaba la llegada del sofware para el DJ, encontré sobre mi mesa una tira de tela roja de 7 cm, y en un arrebato, hice unos cuantos nine patch para un miniquilt que tengo en la cabeza colgar en mi cocina. En monocromo, rojo y blanco, acolchado a mano y al estilo tradicional... La foto es de ayer, hoy sólo falta poner un bies y el sistema para colgarlo ¿Alguien sabe como cuelgan en la pared los "doll quilts" como estos  ?

Avec un morceau de tissu rouge trouvé sur ma table, un mini quilt pour ma cuisine, matelasé a main. Il manque le bias seulement.

Publicité
Publicité
Commentaires
L
Anna, aquest nou treball té molt bona pinta ;-)<br /> normalment es tenen unes barres penjades i penjen els quils amb unes pinces especials de fusta, jo en tinc un parell que vaig comprar a Intercourse.<br /> També pots comprar un penjador d'aquells que convinen fusta i ferro i penjarlo amb ajulles d'estendre roba d'aquelles mes petites.
M
Yo creo que ponen por derás una "manga" de tela por la que meten un listón de madera con un agujero e cada extremo y luego lo cuelgan de unas escarpias o alcayatas puestas en la pared. Espero que te sirva de ayuda.Un saludo Maria José.
G
Idea:<br /> Si és sobre la rajola de la cuina, podries provar de posar-hi, velcro que s'enganxi a doble cara.
C
Doncs tampoc sé com es pejen. A veure si algú ens ho pot dir. Cada cop m'agrada més la combinació vermell amb blanc. Ja tinc ganes de veure com t'ha quedat.
A
Què tindràs al cap????? Sento no poder ajudar-te amb la forma de penjar-los tot i que una amiga els penja directament amb agulles. A mi no em sembla un sistema gaire bo.
Diario de una diseñadora
Publicité
Newsletter
Archives
Derniers commentaires
Diario de una diseñadora
Publicité