Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Diario de una diseñadora
29 novembre 2008

9 strellas / 9 étoiles

IMGP2334

IMGP2332
Los nueve bloques estan cosidos. Falta el shasing, el borde y el acolchado. Yo no tenia prisa, solo ganas de tener un muevo quilt con estas telas, compradas quí y allá en diferentes sitios y épocas, pero Claire me puso ayer un reto en los comentarios...
Les 9 blocs términés il y a quelques minutes. Il manque le shasing, les bords et le quiltage. Je n'avait pas une date de finision, seulement l'envie d'un nouveau quilt avec ces tissus, achetés en diferents moments et lieux, mais Claire m'avais mis un défi dans l'article precedent...

Publicité
Publicité
Commentaires
L
Guauuuu, has aprofitat d'allò més bé el cap de setmana!! Ets una noia organitzada, ben organitzada.<br /> Com us ho feu per combinar de manera tan sublim les teles???
H
Quoi ? Déjà ? Laisse-moi deviner, tu as des farfadets à ton service (ceux qui cousent la nuit pendant qu'on récupère...), ou bien le Père Noêl t'a prêté ses lutins...
F
Cara'm quin finde mes productiu!!!M'agraden molt les teves estrelles!! Amb les robes que has triat trobo k has fet unes combinacions molt originala i poc vistes!! Ha vegades fer estrelles amb robes que ja són d'una mateixa col-lecciò han de sortir bé ...quasi ..per força.En canvi ..les estrelles que has fet ..són mes arriscades..i en canvi les combinacions de roba que has fet...t'an sortit molt maques.D'on treus el temps?Realment et deu agradar molt cosir,fer mitja etc oi???Bona setmana
C
Preciosos, te han quedado de cine, me admira que no tengas pereza para empezar algo.<br /> Enhorabuena
C
rire Ana tu es incroyable toi ! en plus j'aime beaucoup tes tissus ! je n'aurai vraiment pas pensé que tu fasses tous ces blocs ! mais comment fais tu ? tu mets tes enfants en pension et ton mari tu lui dis de t'aider ; rire<br /> bisous
Diario de una diseñadora
Publicité
Newsletter
Archives
Derniers commentaires
Diario de una diseñadora
Publicité