Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Diario de una diseñadora
19 décembre 2008

Acabando cosas / On termine...

Ayer terminamos entre mi hijo (13) y yo, el regalo para su amiga invisible. El recortó los patrones en carton y en tela, cosió a máquina las diferentes partes, y yo le puse el bies y el elástico:
Un cadeau pour une amie de mon fil aîne fait a cuatre mains:

IMGP2526
¿Quien a dicho que los chicos no cosen?

Y para mí, hace 5 minutos he acabado esta pieza sacada de un libro japonés. (Hara más de un año que tenía intención de coserla). La foto es pésima, intentaré encontrar un fotógrafo mejor esta tarde o mañana, que ya tendré todos los monstruitos en casa...
Une tunique japonisant commençée depuis quelques jours...

IMGP2524

Publicité
Publicité
Commentaires
K
Si hem pots donar la referència del llibre, per si alguna vegada el trobo.....
K
M'encanten aquestes sabatilles, pots explicar com les has fet?
C
Me sorprendes casi siempre, pero hoy con lo del niño y con la blusita. ¿De donde sacas tiempo? Dame la formula.<br /> Besos
B
Hola<br /> No et conexia, però m'han parlat de tú i he visitat el teu blog. que per cert, és impresionant.<br /> També m'han comentat que em pots resoldre un dubte: a Creativa , en l'estan Point c fou hi havia un gràfic d'uns arbres i en la pàgina de Renato Parolin no el puc veure, sabries dir-me on el puc conseguir?.<br /> Moltes gràcies
P
M'ha encantat el regal que heu fet el teu fill(un crack) i tu, llàstima que la meva filla no estigui per aquestes coses, tampoc no te temps amb els estudis, la música i el esport que practica. Voldría demanarte un favor, podríes penjar els patrons?.<br /> Moltes gàcies, et segueixo a diari desde fa un parell de mesos i cada dia em sorprens amb alguna cosa bonica de debó.<br /> Gràcies.<br /> Paz.
Diario de una diseñadora
Publicité
Newsletter
Archives
Derniers commentaires
Diario de una diseñadora
Publicité