Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Diario de una diseñadora
15 novembre 2010

C'est la vie

Es el título de este gráfico de Renato Parolin. Al colgar la foto he visto que me faltan 3 corazones en la parte inferior, y lo doy por acabado. Creo que lo empezé hace 3 años. Esta Navidad quiero tenerlo en su sitio, enmarcado en una pared de mi habitación, que tengo reservada para llenarla de punto de cruz.

IMGP9204_1

IMGP9206

IMGP9207

Y esto es lo que me va a tener hoy ocupada:

IMGP9215

Continuará en el próximo capítulo...

Publicité
Publicité
Commentaires
H
Que bonito Ana!<br /> Se ve un árbol tan inmenso y majestuoso,que da calor a una familia de pajaritos en pleno invierno...
C
Jo també estic amb la bobina (i malalta :S)<br /> A veure quin serà el teu resultat... segur que nmolt xulo ;)<br /> Petons, K
A
m'encanta el arbre de punt de creu,diuen que val mes tard que mai,i al costat de la bobina per les tisores te que lluir tot molt petonets,angelsm
S
Molt bonic, quina passada!<br /> Estic fent la funda per a la llibreta i m'encanta. Tinc moltes ganes de començar a fer el cosidor de viatge. Enganxa molt l'"stitchery".<br /> Llàstima que no podré anar els divendres que has proposat perquè treballo. Si ho fas un altre dia, díga-ho, com per exemple un dissabte pel matí...<br /> Una abraçada. Sílvia de Castelldefels.
A
molt original,guapissimmmmmmmmmmmm.angels
Diario de una diseñadora
Publicité
Newsletter
Archives
Derniers commentaires
Diario de una diseñadora
Publicité