Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Diario de una diseñadora
13 mai 2009

Ma grand-mére faisait pareil

Yo no se porque me atraen de este modo la manera de hacer las cosas en otra época. Quizás es el ritmo lento, la utilización de materiales naturales, la curiosidad por el origen de las cosas...

Acabo de recibir este libro:

IMGP3402
Desde recetas de cocina con ingrdientes del huerto y del jardín, hasta juguetes caseros para los niños, pasando por metodos naturales de limpieza de la casa.

IMGP3403

IMGP3404

660 trucos "de nuestras abuelas"

Por cierto, lo encargué a FNAC.fr (En el español no lo tienen) el lunes. Ayer recibí un e-mail confirmando el envío. Hoy ha llamado el cartero a mi puerta a las 10:30.

Publicité
Publicité
Commentaires
A
Crec que soc un altre bitxo estrany , però sí com vosaltres !!!<br /> Quines dentetes aquest llibre te molt bona pinta, llastima que aquí no tinguem llibres així , sempre hem de anar a petar amb llibres estrangers !!!!<br /> Jo tinc un que em van portar per Reis fa molts anys que és aquest, us el recomano :<br /> http://mestressadecasa.wordpress.com/2008/06/15/tornem-a-viure/<br /> La Web en francés :<br /> http://www.savoir-revivre.org/
C
Ostres SILVIA que xulo, Confituraaaa!!! Mhnhhm!!:P<br /> <br /> Amb la meva àvia feia "gelée de pomme" i era fora de sèrie. Un dia vull tornar a provar amb pomes de per aqui (eren pomes àcides especials). També feiem paté i foie.<br /> <br /> Amb la meva àvia de Barcelona, feiem bunyols i fricandó, entre d'altres.<br /> <br /> ANA, doncs a veure si em passes la recepta del gelat. Ho fas amb un gelera d'aquestes per fer gelat?
C
je ne connais pas du tout ce livre , il a l'air vraiment bien , j'en ai un dans ce style mais vieux au temps de ma grand mere à moi !!
S
Doncs, a mí també em passa el mateix. M'agraden les fibres naturals, cotó, fil. I en quant al menjar, la cuina tradicional, la cuina de l'àvia, (uns bons canelons). Per a la meva família, també em diuen que sóc d'una altra època. Faig melmelades, conserva de tomàquet, magdalenes, pa, punt de creu, patchwork, ganxet...<br /> Hi ha cops que a segons quí, si dius que fas tot això, et miren amb una cara com si fossis d'una altra galàxia.<br /> Ah! I no us agrada anar a Fires i Mercats per diferents poblets. <br /> M'encanta el teu blog.<br /> Petonets.<br /> Sílvia
C
Doncs m'ha picat tanta curiositat que també l'he comprat!! :P però a www.amazon.fr (on habitualment compro els meus llibres francesos ;-)<br /> <br /> He vist que hi ha també una versió "Ma grand-mère faisait pareil au Jardin".<br /> Una abraçada, Cristina
Diario de una diseñadora
Publicité
Newsletter
Archives
Derniers commentaires
Diario de una diseñadora
Publicité