Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Diario de una diseñadora
13 novembre 2009

Mercado de Navidad #4

Aunque ahora me toca a mi la gripe, sigo preparando cosas:

IMGP4352

Lino, algodon y algo de tejido de tapicería, para dar el toque festivo:

IMGP4353

Y para merendar, muffins de plátano con chocolate y de manzana con canela:

IMGP4349

200 gr de harina
200 gr de azúcar
200 gr de mantequilla
4 huevos
Levadura en polvo y un pellizco de sal
Llenar con la mezcla 3/de los moldes (silicona) y encima un poquito de fruta.

El secreto: Ponerlos 5 minutos a 200 grados, y luego 15 minutos más a 180 grados.

Bon apetit!

Publicité
Publicité
Commentaires
C
Els tinc a casaaaaa a l'habitació dels nens i m'encanteeeen!!<br /> Formen part de la decoració de l'habitació. Li donen un toc "chic" trobo... :D
C
ayer,despues de leer tu blog hice los muffins de chocolate y platano. todo un exito!!!!!!!!!gracias por la receta, seguro q la repito
A
Cuidat molt Anna i que et milloris !!<br /> Gràcies per compartit amb nosaltres quina bona pinta que tenen aquests muffins
R
Gràcies per compartir tantes coses amb nosoltres, m'encanta el que estàn fent al Mercat de Nadal, és per a una bona causa.<br /> La primera vegada que vaig fer pà a casa va ser per "culpa" teva, demà provaré amb els muffins.
C
Però que mono Anna!!!! A més t'ha quedat molt "Chic" ;-)<br /> Si et serveix de consol, jo també estic amb grip amb els bessons :S<br /> <br /> Ah i les madaleneeeees!!! MMHMH QUINA PINTAAA<br /> Una abraçada, Cristina
Diario de una diseñadora
Publicité
Newsletter
Archives
Derniers commentaires
Diario de una diseñadora
Publicité